Yorumlar

49 Yorum Var;

  1. nazlı diyor ki:

    sertleştiriyor derken? kötü mü yapıyor?

  2. seher özmen mekan diyor ki:

    arkadaşlar ocak ayından beridir kullanıyorum. bi ara bıraktım kullanmayı tekrar gine başladım. dedikleri gibi ayda 6,5 cm uzatmıyor yalnız 1 hafta da 0,5 cm uzadı. galiba o kadar uzaması için uzun süreler kullanmamız gerekiyor. dediğiniz gibi sertleştiriyor saç kremini de hiç beğenmedim belki doğru şekilde kullanmıyorumdur ;)

  3. berryqberry diyor ki:

    arkadaşlar ürün kimsay olmadığı için saçta sertlik yapar bunu öncelikle belirteyim. pahalı bi ürün olduğu ortada ve iyi geleceğinede inanıyorum. bende daha demin sipariş verdim umarım işe yarar .

  4. nur şahinoğlu diyor ki:

    arkadaşlar 1 martta aldım ürünü 6 cm filan uzamıyor.saçımı matlaştırdı ve sertleştirdi. en fazla 3 cm uzamıştır.zaten normaldede saç bu kadar uzar.bir fark göremedim açıkçası.belki benim saçıma uygun bi şampuan değildir.

  5. hülya diyor ki:

    Ben 1nisanda aldim ve hemen kullanmaya basladim. Saclarim normaldede sert bir yapiya sahipti ama sampuani kullandiktan sonra bende aksine daha kolay tarandi ve belirgin bir sekulde parlaklasti. Ikinci gun hemen saclarimi boyattimki dipten cikan saclarin uzamasini daha net gorebilmek icin. Ben hizli uzama saglayacagindan umutluyum. Gelismeleri sizin

  6. cemre karapolat diyor ki:

    uzun süreli kullanıp sonuç alan var mı ? birde içeriği doğal mı tamamen bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

  7. gizem diyor ki:

    İki haftadır kullanıyorum.ilk kullanımda saçta sertlik oluyor fakat etkisini kuruyunca gösteriyor.şimdilik memnunum gelişmeleri sizlere iletirim.henüz uzama yok saçtaki dökülmeyi engelliyor kırıklarım ve yanıklarım olduğu gbi duruyor

  8. emine gültekin diyor ki:

    mrhb, bende bu şampuanı almayı düşünüyorum ancak çok kararsızım..etkinden emin olan arkadaşlar yardımcı olursa sewinirim

  9. duygu yazıcı diyor ki:

    gercekten sacı uzatıyormu yaa..

  10. Aleyna diyor ki:

    Henüz 2 gün kullandım ve etkisini ciddi bir şekilde gördüm. kokusu gerçekten müthiş ilk başta sertleştirdiği doğru fakat kuruyunca çok yumuşak oluyor. ve saçların kabarmasını önlüyor. denemekte fayda var. uzatıcağınıda umuyorum..